donderdag 3 mei 2018

AURORA WINGS.....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Bij de facebookchallenge van KaartjesInspiratieChallenge hebben ze een mooie sketch als uitdaging en daar heb ik de volgende kaart mee gemaakt. Eerst lila cardstock genomen en hierop wit cardstock geplakt. Dan DP van 3Digital papers gebruikt(dit heb ik ooit eens gewonnen en heb ik op wit cardstock afgedrukt). De randjes zijn weer met de distresser bewerkt en geinkt met distress inkt shaded lilac. De stans onder het digi stempeltje van Aurora Wings, SpidenWorlSprite ingekleurd met Derwent Procolour kleurpotloden, komt bij Boekenvoordeel weg. De stans van de bloemetjes die ik gemaakt heb met FlowerFoam van Leane Creatief, is van Crealies, die van de blaadjes is van Yvonne Creations. Het tektststempeltje is van CraftEmotions. Voor deze kaart verder nog een figuurschaartje, NUVO Crystal drops sweet lilac en een strikje van bloemenlint(zat aan een boeket bloemen) gebruikt.


Deze kaart doet mee bij:
** Craftingwithfriends challenges
** Scrapping4funchallenges
** KICfacebookchallenges

Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, vind het heel erg fijn om een berichtje te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart heb je gemaakt!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Bea.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en lieve kaart Bea,
    alsook de kleurtjes en de mooie ingekleurde digi
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thank you for joining at Scrapping4fun challenge. Hope to see you next time. 
    Hugs xx 
    DT Meena Herale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card
    thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen